Projectadministratie

Bij PerfectFlow begrijpen we dat een vlekkeloze projectadministratie de ruggengraat is van een succesvolle onderneming. Wij zijn hier om u te ondersteunen bij alle aspecten van uw administratieve behoeften, zodat u zich kunt concentreren op de groei en ontwikkeling van uw projecten.

Logistieke Administratieve Stromen
Onze toegewijde expert is ervaren in het beheren van alle logistieke administratieve stromen. Of het nu gaat om het verzamelen, registreren, bewerken van gegevens of het leveren van input voor managementinformatie, wij staan paraat. Daarnaast verzorgen wij gedetailleerde financiële rapportages voor uw projecten en stellen we overzichten op per maand, kwartaal en jaar.

Secretariële Activiteiten
Bij PerfectFlow begrijpen we het belang van georganiseerde en efficiënte secretariële activiteiten. We nemen in- en uitgaande postbeheer, telefoongesprekken, agenda’s en afsprakenbeheer, evenals de planning en verslaggeving van vergaderingen op zich. We zorgen voor wekelijkse voortgangsrapportages van projecten, bewaken afspraken en contractafspraken, en kunnen zelfs reizen voor u boeken.

Administratieve Organisatie op Ondernemingsniveau
Een doelmatige administratieve organisatie is essentieel voor uw bedrijf. Wij verrichten uiteenlopende administratieve taken, waaronder facturering, debiteuren- en crediteurenadministratie, en budgetbewaking. Ook zijn we bedreven in financiële projectadministratie en het beheren en archiveren van documentatie en gegevensbestanden.

Interne en Externe Communicatie
PerfectFlow helpt bij het opzetten, uitvoeren en bewaken van communicatieplannen. We schrijven en publiceren op internet, beheren correspondentie, waarborgen taalconsistentie en vertalen inkomende (juridische) correspondentie naar het Nederlands of Duits. Daarnaast ondersteunen we bij interne projecten, klantcontacten en acquisitie van grond en panden voor mogelijke buitenlandse projecten.

Overige Werkzaamheden
Wij gaan verder dan alleen administratieve taken. We coördineren en signaleren verbeterpunten, doen verbetervoorstellen en voeren marktonderzoek uit. We ondersteunen ook bij marketingactiviteiten, zoals het organiseren van beurzen en PR.

Bij PerfectFlow zijn we gepassioneerd over het optimaliseren van uw projectadministratie en het creëren van vloeiende werkprocessen. Laat ons uw administratieve lasten dragen, zodat u zich kunt concentreren op het laten groeien van uw onderneming. Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek hoe wij uw projecten naar het volgende niveau kunnen tillen.

Project
administratie

Starters
ondersteuning

Werkfit
projecten

WTB
engineer

Evenementen
organisatie

Office
management

Proces
optimalisatie

Diensten PerfectFlow

Openingstijden:

Maandag:    07:30 – 21:00
Dinsdag:      07:30 – 21:00
Woensdag:  07:30 – 21:00
Donderdag: 07:30 – 21:00
Vrijdag:        07:30 – 21:00
Zaterdag:     09:00 – 13:00
Zondag:       09:00 – 13:00

Adres:

Koningin Wilhelminastraat 11
4761 BV
Zevenbergen

Werkgebied door geheel Nederland

Contact & Info

Tel: 06 11100657
Mail: info@perfectflow.nl
KVK NR:
BTW NR:

Neem contact op